אינסטגרם הוא אתר מדיה חברתית שיש לו למעלה מ-700 מיליון משתמשים פעילים חודשיים. זהו אתר המדיה החברתית הפופולרי ביותר עבור אנשים בין הגילאים 18 עד 34. החברה הודיעה לאחרונה כי היא תשיק מוצר פרסומות חדש בשם "Shop Now", שיאפשר למשתמשים לקנות מוצרים ישירות מפרסומת באינסטגרם.
חלק זה יתמקד כיצד הפרסום משתנה עם הצגת "קנה עכשיו".
אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית בקרב הדור הצעיר. יש לו מגוון תכונות וכלים שמפרסמים יכולים להשתמש בהם כדי לפרסם את המוצרים והשירותים שלהם.
פרסום באינסטגרם מועיל מכיוון שהוא מאפשר פרסומות יותר אינטראקטיביות ומותאמות אישית. יש הרבה פורמטים שונים של מודעות באינסטגרם כולל וידאו, קרוסלה, מצגת וסיפורים. ניתן למקד מודעות אלו לקהלים ספציפיים באמצעות hashtags או אפשרויות מיקוד אחרות כגון מיקום, גיל, מין וכו'.
יתר על כן, המודעות באינסטגרם אינן פולשניות מכיוון שהן אינן מופיעות בעדכונים או בלוחות זמנים כפי שהן מופיעות בפלטפורמות מדיה חברתית אחרות כמו פייסבוק או טוויטר.
היתרונות של פרסום באינסטגרם כוללים שיעורי מעורבות גבוהים יותר ושיעורי המרה גבוהים יותר לעסקים בשל האופי הוויזואלי ביותר שלו כמו גם
אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית שהפכה לערוץ פרסום פופולרי. זוהי דרך מצוינת להגיע לאנשים שמתעניינים במוצר או בשירות שלך והיא הוכחה כיעילה יותר מערוצי מדיה חברתית אחרים.
פרסום באינסטגרם הוא אסטרטגיית שיווק יעילה עבור עסקים רבים. מאמר זה ידון בדרכים השונות לפרסם באינסטגרם וביתרונות השימוש בפלטפורמה זו כערוץ פרסום.
אינסטגרם מספקת הזדמנות ייחודית למותגים ליצור תוכן המהדהד עם קהל היעד שלהם ולערב אותם בשיחות על המוצר או השירות שלהם. יתר על כן, אינסטגרם מציעה למותגים את ההזדמנות לחקור אפיקים יצירתיים חדשים על ידי שחרור מפורמטי פרסום מסורתיים כגון פרסומות טלוויזיה, שלטי חוצות ומודעות מודפסות.
פרסום באינסטגרם הוא דרך טובה עבור חברות להגיע לדור הצעיר. עם זאת, חשוב לחברות אלו להכיר את קהל היעד שלהן לפני שמחליטים על פלטפורמת מדיה חברתית.
סביר יותר שהקהל באינסטגרם יהיה בשנות ה-20 וה-30 לחייהם, ובדרך כלל פתוח יותר למותגים המפרסמים בפלטפורמה.
פרסום באינסטגרם הוא דרך מצוינת להגיע לקהל היעד שלך ולייצר הכנסות.
אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית שיש לה למעלה ממיליארד משתמשים חודשיים פעילים.
מחקר משנת 2016 מצא של-79% מ-100 המותגים המובילים היה חשבון אינסטגרם, והמותגים הללו פרסמו בממוצע 12 פעמים בשבוע.
המשמעות היא שיש הרבה הזדמנויות למותגים לפרסם באינסטגרם ולהגיע לקהל היעד שלהם.
למעשה, על פי דוח תעשיית השיווק של מדיה חברתית לשנת 2017 של Hootsuite, פרסום באינסטגרם מייצר מעורבות רבה יותר מכל פלטפורמת מדיה חברתית אחרת.
פרסום באינסטגרם הוא טרנד חדש שהולך וצובר בשנים האחרונות. עם גידול במספר המודעות באינסטגרם, חשוב לחברות שתהיה אסטרטגיה לפרסום בפלטפורמה זו. ישנם סוגים רבים ושונים של מודעות שניתן להשתמש בהם וישנן אסטרטגיות רבות ושונות לשימוש גם כןֿ.
חלק זה יתמקד באפשרויות הפרסום והאסטרטגיות הזמינות באינסטגרם.
– סוגי פרסומות:
ישנם שלושה סוגי פרסומות שניתן להשתמש בהם באינסטגרם; פוסטים מקודמים, מודעות ממומנות ופרסום בתשלום.
– אסטרטגיית פרסום:
ישנן שתי אסטרטגיות עיקריות בהן משתמשות חברות כאשר הן מפרסמות את המוצרים או השירותים שלהן; מיקוד לקהלי נישה או מיקוד לקהל רחב עם מסר כללי. למידע נוסף היכנסו >> https://www.gnss.co.il/